Najlepiej oceniane wpisy z blogów


wpis na blogu
Busking po Europie- 11 państw

BUSKERS POMYSŁ: Zamarzyły nam się niezwykłe wakacje. Ciągnie nas w świat, ale nie do kurortów i smażenia się na plaży- PRZYGODA- to się dla nas liczy....

wpis na blogu
WAKACJE 2009

13 dni po moich 18urodzinach wyruszyłam w swoją największą i najpiękniejszą podróż :) wiele zwiedziłam wiele zobaczyłam i jestem z tego dumna

wpis na blogu
FAFAFINE

Odwiedziłam Samoa

wpis na blogu
fotorelacja z Neapolu

Fotorelacja z uroczego miasta Neapol. Zapraszam też na Loty do Neapolu

wpis na blogu
Singapore - half way there

Half way there: 3-dniowy stopover w Singapurze w drodze do  Australii. Na lotnisku od ręki można było zakupić przejazd w dwie strony od razu (taniej) shuttle bus'em prosto do hotelu (mój...

wpis na blogu
Manicaran, Tam gdzie Parvati zgubiła swoje klejnoty…..

To było dawno temu, kiedy jeszcze Bogowie chodzili po ziemi… Pan Shiva wraz z ukochaną małżonką Parvati wędrowali po głębokich dolinach południowych Himalajów. Szli, szli i szli...

wpis na blogu
Najpiękniejsze plaże Adriatyku

www.Adriatic.hr-Śródziemnomorze takie, jakim było kiedyś – jest to chorwackie hasło, opisujące wszystko, co można znaleźć w tym zakątku Śródziemnomorza z najczystszym morzem....

wpis na blogu
Pięky kraj Afryki Zachodniej - Nigeria

Witam wszystkich! Nazywam się Paula, mam 30 lat i uwielbiam podróżować. Właśnie całkiem niedawno wpadłam na pomysł, aby podzielić się wrażeniami z inymi użytkownikami interetowymi....

wpis na blogu
2. dzień

północna stolica... zimno, bo ok. 9-10oC i pochmurno, ale da się przeżyć... robimy na piechotę porządną rundę wokół miasta, która trwała zaledwie... 6 godzin... no...

wpis na blogu
5. dzień

witamy w stolicy Kraju Basków / willkommen in Hauptstadt von Baskenland standardowo brak przechowalni... co się od razu odczuwa, to zmiana klimatu - w Pampelunie było typowo...

wpis na blogu
Nilem pod prąd

Pierwsza w moim życiu mniej lub bardziej zorganizowana wycieczka. Nigdy nie byłem przekonany do tego typu podróży i rzeczywiście taka forma wyjazdu ma wiele wad. Aczkolwiek nie można jej...

wpis na blogu
Salta

   Okolo 14 docieramy do Salty. Miasto to, jak i cala prowincja wsrod miejscowych nazywane jest pieknym,wyroznia sie na tle pozostalego kraju. Polozone jest w polnocno-zachodniej czesci Argentyny...

wpis na blogu
xxx

Nastał czerwiec 2007r. Cóż za radość w naszych oczach. Po prostu kwitnę. Lecimy do Hurghady. Dostaję przydomek Hurghadomaniaczki. Ludzie mówią mi, że powinnam mieć objechany Egipt z każdej...

wpis na blogu
xxx

Starożytny Egipt - tajemniczy świat piramid, faraonów i magicznych rytuałów. Świat, który istniał 3000 lat, bezpowrotnie utonął w mrokach historii... Moja prawdziwa przygoda z Egiptem...

wpis na blogu
Niebieskie Miasto i jego zakamarki

Po długiej i wyjątkowo męczącej drodze z Jaisalmeru, dojechaliśmy do fortu Meherangarth w Jodhpurze, położonego na skraju pustyni Thar. Pustynia jeszcze daje się we znaki. Jak okiem...

wpis na blogu
Słoneczna Grecja

Wycieczka objazdowa po Grecji. Dużo zwiedzania a mało czasu, ehhh tak już to bywa. Grecja jest piękna i wspaniała, oczarowała mnie swoimi krajobrazami oraz widocznymi śladami swojej historii....

wpis na blogu
Dealer uzywanych pianin pilnie poszukiwany czyli rowerem przez Nepal czyli hindus najlepszym naszym przyjacielem jest

siemka siemka No I wyjechalem z Lumbini, spoczko jazda koza przez ten Nepal,malo samochodow , duzo zieleni-spoczko. Ludzie na trasce-plusem roweru a czasami minusem jest to ze jestes...

wpis na blogu
Moje Indie-Pierwsze wrażenie i co było potem

Lotnisko Indiri Ghandi w New Delhi, poranek, po krótkiej, bezsennej nocy z racji różnicy czasu związanej z podróżą na wschód. Wysiadamy z samolotu i od razu...

wpis na blogu
Ze szczytu Rosji - 5642mnpm

Tlen. Jeszcze do tej pory moje płuca odczuwają jego brak. A przecież jestem już ponad 1600m poniżej szczytu. Dokładnie zapamiętałem jak tuż przed ostatecznym zdobyciem Elbrusa trzeba przejść dwieście...

wpis na blogu
Mały John nad Pacyfikiem

Z Miasta Meksyk na północ, nad Pacyfik. Wyruszamy nareszcie w tropiki obawiając się lekko szalejących tam o tej porze tropikalnych huraganów… Nie mogłam się doczekać widoku Pacyfiku....

wpis na blogu
Uganda /Ruwenzori

Relacje z trekkingu w mistyczne Góry Księżycowe na pograniczu Ugandy i Dr Congo galeria zdjęć z podróży Czekałem długo na ten wyjazd,albo wojna domowa (czasy Amina...

wpis na blogu
Rejon Chianti -winko i jeszcze raz winko

Zanim odwiedzimy centrum San Gimignano jeszcze jedna wycieczka – jedziemy do krainy wina Chianti. Rzeczywiście piękna kraina – jest tylko jeden problem jest nas dwójka ktoś musi prowadzić :)...

wpis na blogu
Najpiekniejsza linia kolejow na świecie....

        Z nad Pacyfiku w góry. Z poziomu morza na wysokość 2500 m, pokonując parędziesiąt tuneli i kilkanaście mostów, przez dzikie tereny Indian, wbijając...

wpis na blogu
Po Polskich Bieszczadach

„Po prostu trzeba iść... przychodzić bez przywitania i odchodzić bez pożegnania” D. R. Dziesięć godzin w pociągu relacji Szczecin – Przemyśl w luksusowej drugiej klasie...

wpis na blogu
Gorąca fiesta na Północy

Gorąca fiesta na Północy Vasa Tydzień trwa dziesięć dni Ostatnie metry zwycięzca najsłynniejszego narciarskiego biegu świata przebiega w towarzystwie ślicznej dziewczyny. Kranskulla zakłada...


Zobacz również

Najpopularniejsze wpisy z blogów