Rejs po Nilu, dzień V

Dzień 5.   Do Świątyni w Edfu dojechaliśmy dorożkami. Tym razem zwiedzałam tylko z tatą, gdyż zemsta Faraona zatrzymała mamę na statku. Świątynia robi ogromne wrażenie. Kto wie, chyba nawet...

Rejs po Nilu, dzień VI

Dzień 6.    Pobudka o 6.30. Szybkie pakowanie i śniadanie - nasz ostatni dzień rejsu. Zaczęliśmy od niedokończonego obelisku. Chociaż zwiedzanie rozpoczęliśmy wcześnie rano, upał...

Rejs po Nilu, dzień IV

Rejs po Nilu, dzień 4.     W tym dniu rozpoczęliśmy nasz prawdziwy rejs. Statek opuścił port w Luksorze tuż po godzinie 11. Długo podziwialiśmy nigdy wcześniej niewidziane...

Rejs po Nilu, dzień I i II

... Uczucia przepływają przez moją duszę i serce. Jak rwąca rzeka miotają myślami, przynosząc wiele obaw. Wyobrażam sobie, że jestem statkiem z rozwiniętymi, białymi żaglami i muszę uważać na...

Rejs po Nilu, dzień III

Okazało się, że wypływamy zamiast w niedzielę, w poniedziałek. Zyskaliśmy dodatkowy dzień w Luksorze. Wspólnie zdecydowaliśmy, że zagospodarujemy sobie czas do obiadu...

Gdzie Szekspir napisał pierwsze słowa...

Odwiedziłam miasteczko przesiąknięte przeszłością.  Tutejsze zegary stanęły bardzo dawno temu i nikt nie chce ich na nowo nakręcić. Urocze, ogródki okalające przyjazne chatki, wciąż mają te...

Oxford, miasto studenckiej beztroski

Szkolna wycieczka w Oxfordzie! Nie poddaliśmy się  jednak do końca planowi wycieczki. Podczas wieczornych spacerów poczuliśmy ducha uroczego miasta. Przeniknął nas zapach kawy z mlekiem,...

London is good

Na własne oczy widziałam świat Londyńczyków. Świat cudzych marzeń, świat biegnący z zegarkiem w dłoni. Ja również nie znalazłam chwili, aby usiąść i  przyjrzeć się wszystkiemu...

Bath, czyżby Włochy?

Bath zachwyca romantyczną atmosferą, magicznymi uliczkami oraz... obecnością rzymskich budowli. Spacerując, poszukujemy włoskich akcentów. Znajdujemy je z łatwością. Tutaj, nawet chłodni Anglicy są...

Izrael cz.1 - Jerozolima

Lipiec 2009. Nasza wycieczka do Izraela była dla nas ogromną niespodzianką. Przed wylotem do Egiptu planowaliśmy wstępnie w jakich wycieczkach weźmiemy udział, ale wyprawę do Izraela...

Izrael cz.2 - Betlejem - Dom Chleba

Lipiec 2009. Druga część wycieczki do Izraela, czyli wizyta w Betlejem.

Piramidy w Gizie

Piramidy w Gizie, Sphinks, wnętrze Piramidy Matki Cheopsa Z ogromu piramid zdajemy sobie sprawę dopiero, kiedy staniemy u ich stóp. Giza dostarcza wspaniałych wrażeń. Aparaty i kamerę...

Egipt ... Sharm El Sheikh

Sharm El Sheikh jest miastem pełnym kolorów, turystów, ale przede wszystkim rajem dla nurków... cudowne rafy koralowe.

Kair

Lipiec 2009. Kair nie zachwyca, jedynie zadziwia. Brudne, zatłoczone ulice, hałas i domy bez dachów. Nil i jego brzeg. Arabowie i Ich "okazje", tzw. 1$. Zdjęcia przedstawiające prawdziwy...

Miasto pełne wdzięku.

Moje zdjęcia.

Kutná Hora

Uroki Czech...Praga i okolice

Moje fotki.

Pamukkale - białe tarasy

Pamukkale- Bawełniana twierdza

Hierapolis - Starożytne miasto

Starożytne miasto i Basen Kleopatry.